nystartsmåndag

Farmor och farfar påpekade att det är dålig uppdatering av min blogg. Dålig uppdatering är ett understatement, den är ju helt död. Jag har inget internet hemma längre, därför detta break. Idag är det måndag och jag har bestämt mig för att det är "nystartsmåndag". Nystartsmåndag innebär att man kan börja om och starta upp med ALLT som man vill starta om med. Så, jag startar om med en hel del saker idag, rycker upp mig på flera olika håll , lite som man gör första dagen på det nya året. Bloggen får bli en del i denna nystart. Jag kan inte lova att jag håller , kanske lägger jag ned det redan imorrn men min ambition är att köra en nystart som håller i sig. Och skulle det skita sig så kan jag ju alltid lägga in en ny "nystartsmåndag" redan nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: BM

Kan bara hålla med din farmor o farfar Lisa :-)

2012-05-16 @ 06:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0