ibland behöver man en paus

Jag har tagit en paus från datorn, sjukt skönt. Inget uppdaterande, inget twittrande, inget bloggande. Ni borde testa, det är bra grejer. Tror att jag kommer blogga igen nu men med några dagars mellanrum. Jag skulle tro att jag är inne på nätet nån gång i veckan, inte mer för jag har känt på det fria livet utan internet och det var fantastiskt fint ska jag säga er. Jag läser böcker nuförtiden. Jag är en sån som säger "man är aldrig ensam med en god bok". En sån människa är jag. skrämmande. men skönt. och skrämmande. men mest skönt.

Kommentarer
Postat av: BM

Kan förstå dej Lisa, blir väl en jäkla press att hinna med att svara alla oxå :-)

Vi är så grymt nöjda att vi åkte med till London, fick uppleva mycket kul :-)

Kände oss lite bortkomna på Landvetter men det ordnade ju du o Johanna till så det kändes "gött" igen, tack för det.

Ni är ett skönt gäng tjejer som var goa mot oss som var med.

Modigt o fint av Johanna att hålla ett fint tal till oss oxå :-)

Nu tar vi ny sats mot Onsdag, då får Arsenal känna på hur bra ni är på konstgräs o på hemmaplan :-)

Vi ses då Lisa. Kram



2012-03-18 @ 11:16:51
Postat av: Anna

Bra Lisa har längtat efter dit bloggande för varje dag när jag kom hem kollade jag om du hade skrivt så gött Lisa :-). P.S Kollade på studio KGFC såg dej med en ny snygg frilla:-) och för det andra kommer på matchen hoppas ni vinner så ni går vidare så vinn nu :).

2012-03-20 @ 18:21:25
Postat av: Linnea

Saaaatan vilken snygg språngnick du gjorde rakt in i mål! Skadefri för en gångsskull.

2012-03-25 @ 20:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0