uffe har lärt sig cykla

Ni som har hängt me vet att jag ska försöka göra grejer lite annorlunda så att jag hamnar utanför vanor och trygghetszoner. Ambitionen är ungefär att utvecklas och känna att jag lever. Idag fick jag lust att testa att cykla med uffe istället för att promenera med honom. För er som inte känner uffe kan det verka som en liten variant av challenge men ni som har koll på den hundens intensitet hajar att det inte är ngn lek. Här är uffe:

Helt galet va bra det gick. 25 minuter var vi ute och cyklade och hunden ulf sprang som en liten maratonlöpare vid min högra sida hela tiden. Jag hajar att jag måste lägga upp filmbevis på uffe som cykellöpare för att bli trovärdig men det var inte riktigt läge att hålla i koppel, cykla på pers cykel med helrisiga bromsar och samtidigt försöka filma. Nästa vecka ska jag cykla med min lagkompis Olivia "valpen" schough i kopplet istället, det gäller att hela tiden utmana sig själv och testa saker som är liiite svårare än det man gjorde innan.

Kommentarer
Postat av: morsan

Lilla goa Galenpannan!!

2012-01-05 @ 15:53:24
Postat av: BM

Uffe verkar ha lika mycket energi som sin matte

på fotbollsplanen :-)

2012-01-05 @ 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0