träningsmatch

Vi har spelat årets första träningsmatch idag, mötte ett gäng schweizare eller mer schweiziskor var det väl. Seger 6-0 , gött mos som vi säger i götet. Jag fick ett knä på näsan så det knakade. Min näsa har varit sne sen jag bröt den senast och nu påstår lagkamraterna att den har blivit rak. Knak och rak bara sådär, tycker det låter lite för bra för att vara sant men kanske är det d här flowet jag kommer vara i nu, 2012. Nu är den iofs lite svullen men visst ser den rakare ut?
FÖRE:
EFTER:

Återkommer imorrn med resultatet. Näsoperationer känns så 2011. Ett litet problem är dock väggen mellan näsborrarna som är helt sne nu, en jätteliten näsborre och en jättestor. Känns iofs som att det jämnar ut sig med andningen, det kvittas liksom av den stora och den lilla.

Kommentarer
Postat av: Linnea, igen :)

hihi, jag har också brutit näsan, var riktigt sne men läkarna drog till den och den växte ihop rakt igen. Det obehagligaste var bedövningen som rann ned i halsen.. :)

2012-01-29 @ 22:48:15
Postat av: BM

Visst e den rakare nu :-)

Bra start på säsongen för dej (2 mål) och laget.

Lycka till mot Frankfurt.....

2012-01-30 @ 05:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0