på spåret...

The little superhero (ja alltså jag) fortsätter sin resa mot gnällbältet . Fast nu är jag på tåget på väg hem till gbg igen. Jag och uffe har varit på snabbvisit hos carro, erik, hundarna och lilla Ella i örebro. Ella käkar lika ofta som jag och sover lika ofta som jag hade sovit om det hade varit socialt accepterat. När hon är vaken e´hon glad hela tiden och hon verkar mest upptagen av nuet, inte många tankar kring vädret eller framtiden, skön tjej och en inspiration för oss alla. Uffe däremot e´ett pain in the ass just nu, jag funderar allvarligt på att skära av honom tungan och kastrera honom. Ja alltså hos veterinär dårå, jag ska inte göra det själv. Hade inte skadat om han hade vart lite mer som Ella. Eller åtminatone liiite mer som en vanlig , enkel hund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0