På läger i Miami

Eller det var tydligen Häckens grabbar som skulle till Miami på läger, vi är i Turkiet! Inte heller så dumt. Hotellet är helt fantastiskt fint, ja som det ska vara när creme dela creme kommer på besök helt enkelt. Det är vi som är cremen. Någonstans under förra året, någonstans i November månad så gick vi från att vara ett "busterlag" till att bli cremen. Nu är vi ett sånt lag som spelar kvartsfinal i Champions League, i London och som går på galor och äter snittar och har oss. Just snittarna har det iofs varit tunnt med men det andra stämmer och därför försöker vi nu lägga oss till med en mer "glammig" stil. För första gången på mina 8 försäsonger i klubben har vi rest i likadana resekläder redan i Januari. Tidigare har vi i bästa fall fått vår reseutrustning i maj, underställen i juni och sen fotbollsskorna i augusti/september så det lovar gott detta. Frågan är om vi klarar att hålla i den här glammiga stilen. Efter en dag på resande fot med team buster eller jag mena cremen så uppstår helt klart vissa orosmoment och känslan av att det finns ett busterlag som vill komma ut där bakom den glammiga ytan är högst påtaglig. Kommer vi klara av att hålla i ända till lagfotot som tas om en månad? Kommer vi då kunna prestera glamour i skarpt läge eller blir det som förra året och åren innan dess när det enda lagbilden förmedlar ät känslan av sju svåra år? Ja, vi får se hur detta slutar, jag lovar att hålla er uppdaterade.

Kommentarer
Postat av: Aina

År 2011 i September måste det ha varit så blev mitt lag, Askims Ik F - 97 och jag tränade av Tor - Björn på Valhalla. Det var verkligen coolt eftersom jag inte har spelat på den planen innan och eftersom jag annars bara suttit på läktaren och kollat på er! Tor - Björn lärde oss mycket och det blev en jättebra träning. Senare, i slutet på träningen så började Göteborgs spelare droppa in, även du var med. Det var stort! Även om vi inte pratade så var det riktigt coolt att bara stå några meter ifrån er! Vi tog kort med er och ja det var också coolt ;)Ni såg så sjukt proffsiga ut! Man kände sig så liten.

Egentligen ville jag väl bara säga att jag beundrar er verkligen, speciellt dig! Jag tycker att du är ascool hur du spelar, din frisyr och ja, Du helt enkelt!

Fortsätt som du gör!

:D

2012-01-30 @ 20:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0