Jag stryker grejer på listan

Jag kryssar av saker på min "Leva livet lista" och ni har blivit lämnade utanför. Såhär är det, jag har ingen iphone. Min gick sönder för 1 år sen lite drygt och sen dess använder jag den här:
Den fungerar jättebra men det är ingen telefon man vill ta kort med. För att det ska bli en bra och rolig blogg krävs det, tycker jag,  schyssta bilder. För att jag som bloggar ska känna mig inspirerad vill jag kunna ta en bild i stunden och sen helst lägga in den direkt. I dagsläget kan jag se ngt roligt, tänka "å, det vill jag blogga om " och sen kommer jag hem på kvällen och har varken bild eller inspiration till att skriva om det som kändes som ett bra blogginlägg för 7 timmar sedan. Jag är nu i valet och kvalet, funderar på att skaffa mig en sån där iphone, ansluta till gänget i laget som har iphone och lämna jane kvar som ensam ickeiphonare. Tror att det skulle kunna göra små underverk med den här bloggen som ju faktiskt är, eller iaf skulle kunna bli, en liten variant av hobby för mig. Å andra sidan vill jag inte skapa ett behov av ngt som gör att jag tappar tid från människor men en hobby är ju ngt positivt. Jag återkommer!

Kommentarer
Postat av: johanna

klart värt de, as bra pris ju nu också!!

2012-01-11 @ 21:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0