on the road again




on the road again. Sportlovet är slut, innebär tydligen att alla måste dra från Oslo till Göteborg me buss. Full buss. Flott. Kämpeflott. Sportlov är en skön grej för kidsen och medan jag skriver det slår det mig att hela mitt liv är typ som ett sportlov. Ut och sporta och sen hem och fika innan jag beger mig ut och sportar igen. Fan va skönt. Mitt liv är ett sportlov. Har inte tänkt på det tidigare. Det var iaf något positivt att tänka på denna sega fredag när laget drar och spelar turnering i Växjö.

Kommentarer
Postat av: BM

Jag känner mej oxå VÄLDIGT positiv och jätteglad :-)

För vi ska åka med till London och kolla på er (och dej Lisa hoppas jag ) när ni gör en toppen match mot Arsenal...... :-)

Vi trodde inte att vi skulle lösa det men nu gör vi det och det ska bli så jäkla häftigt Lisa :-)

Hinner ju faktiskt att kolla in London oxå lite...

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HÄFTIGT :-)

Säg att foten är bättre Lisa? Kram

2012-02-17 @ 16:44:51
Postat av: A

Väntar på bilden på dig och Blanca! ;)

2012-02-19 @ 23:32:18
Postat av: Ewa

Lisa, jag saknar ditt bloggande! Förra gången du försvann så var de tunga saker som hände i ditt liv. Jag hoppas att det inte är så denna gång.

2012-03-06 @ 08:50:10
Postat av: jennie

Jag såg att du är med på planen igen, att du spelade sista 25 i matchen igår. Härligt! Jag hoppas att rehabiliteringen går åt rätt håll (vilket den uppenbarligen gör) och att foten håller för att starta om en vecka! Kram!

2012-03-07 @ 16:19:28
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0