nya utmaningar..



Nya utmaningar kräver nya grepp. När det inte går som man tänkt sig då måste man söka nya vägar. Det gör jag nu. För att hitta lösningar och för mitt eget mentala välbefinnande som är helt beroende av att jag handlar aktivt. För mig funkar det ofta att handla aktivt när jag befinner mig i en situation som jag uppfattar som frustrerande. Kanske är det en handling som inte direkt leder till ngn utgång men känslan av att jag faktiskt gör något för att påverka mitt eget öde befriar mig. Nya idéer ger ny energi. På onsdag drar jag iväg på 3 dagars "nytt grepp", lovar att uppdatera er med bilder och info då! Bilden är från uppvaket från min korsbandsoperation och har inget med dagens tillstånd att göra. Eller kanske ngt men inte mycket.

Kommentarer
Postat av: BM

Kämpa på Lisa....... Du fixar det här oxå med din

vinnarskalle!!!

Kram på dej

2012-02-14 @ 06:10:19
Postat av: Morsan

Den där bilden är verkligen helt sjuuuuuk!

2012-02-14 @ 21:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0