Min dag

Rolig dag idag! Började med att jag kunde jogga sen gick jag och amanda och badade i sviiinkallt hav för att hon hade ett skolarbete där hon skulle kolla om Turkiet var redo för EU haha..skön uppgift..efter vattnet drog vi och kollade på unga mot gamla i dragkamp och sen var det dags för ledarloppet, himla sköj! Vinnare Tina och Nord, delad 1a plats. Jag har filmat under dagen så ni kan hänga med i hur det såg ut. Kolla in den här skyltdockan på hotellet, man blir ju sugen på att köpa en sån där glittrig magtröja.


Kommentarer
Postat av: morsan

Jogga på den foten?!Låter underbart!!!

2012-02-04 @ 22:22:27
Postat av: Anna

Kul dag:)

2012-02-05 @ 13:56:46
Postat av: Lisa

Japp, det var en fin dag!

2012-02-06 @ 10:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0