Gymmet igen

Gymmet igen då. Såklart beigt när de andra kan lira boll men jag jobbar på att vara kompis me gymmet eftersom G är enda kompisen som kan hjälpa mig bli frisk i foten. Försöker tänka samma med knapparna på crosstrainermaskinen och cykeln, se uppåtpilen som en hjälpare som kan fixa in mig på fotbollsplanen. Ta mig förbi kön och vakterna (sjukgymnasterna) och hela vägen in i straffområdet. Ju oftare jag trycker på uppåt desto snabbare är jag där. Får se hur länge jag orkar köra den här klämkäcka stilen me mig själv, har svårt för andra människor som väljer klämkäck som livsfilosofi men nu känner jag att ingen ha väl dött av att vara klämmis. Nä, det blir nog bra det här..kämpa kämpa kämpa heja heja heja!


Kommentarer
Postat av: Mary

Bra jobbat Eken!

KOM IGEN!! Kämpa! Det fixar du :D

Pepp pepp pepp. Klämmis är ju asgutt :)

2012-02-03 @ 23:29:53
Postat av: Lisa

skönt me pepp pepp pepp, den gillar jag:-) Tack!

2012-02-04 @ 07:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0