När man nästan lyckas...

Pratade på ett fairplay event idag och det kändes roligt och bra. Nolltolerans mot svordomar och fult spel, bra grej! Jag skötte mig fint tyckte jag. Så efter kommer det fram en supergullig liten kille som går i 6an och säger: Tack för inspirationen, det du sa var jätteinspirerande. Och jag svarar: Tack, f-n va glad jag blir. Att leva som man lär. Blir inte bättre när jag tittar upp och ser att det står "katolska skolan" på hans matchtröja. Men dagen har bara börjat så jag kämpar vidare mot att bli en bättre människa.

Kommentarer
Postat av: jennie

Hahaha, nu har jag berättat det här för alla på jobbet och alla har skrattat lika mycket som jag! Dagens hittills roligaste.



Att leva som man lär, visst, men man lär så länge man lever. Obviously. :-)

2012-04-20 @ 11:46:40
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Catta

Hahahaha

Helt underbart.

Alla e vi mänskliga, men inte alltid lika ödmjuka!

Kram

Catta

2012-04-22 @ 21:30:14
Postat av: -loa

Det svaret satt fint...

2012-04-23 @ 09:43:14
URL: http://solnasnack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0