tung dag men också fin dag

4e sep 2010
Igår ett år sen farsan gick bort , pappas årsdag. Match mot Djurgårn på stadion och innan matchen promenad i lill-jansskogen. Vi gick till exakt samma ställe som jag var på för ett år sedan och jag tog ett foto vid trädet där jag såg den största regnbåge jag har sett, bara timmar efter att pappa somnade in. Ska lägga upp träd-fotot på bloggen vid tillfälle , båda bilderna, 1) 4e juli 2010 , 2) 4e juli 2011. Det var en svintung förlust igår men jag är glad och tacksam över att jag kunde spela fotboll och över att jag mår så mkt bättre än jag gjorde då , 4e juli för ett år sedan. Glad över att jag kunde spendera gårdagen med familjen, fotbollsfamiljen och med mina bästa vänner som var på plats på stadion. Det var bra, livet går vidare. Ja livet tar många vändningar hörrni, fotbollen också.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Tänkte på dig massor i söndags. Hann inte prata med dig efter matchen tyvärr...Kram från mig och Lea

2011-09-06 @ 08:51:43
Postat av: BM

Vad är en förlust i fotboll..... Finns så mycket viktigare här i livet.

Skönt att ha så många fina vänner runt sig en sån dag Lisa.

Ses i morgon.

Kram på dej

2011-09-06 @ 13:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0