snopet

Det är inte utan att man känner sig lite snopen när man sitter härhemma med en oanvänd fuskpäls. Det är för varmt för fuskpäls nu, det hajar jag också och det är enligt planen men sen har jag tänkt steget längre. Vad kommer efter värme om man bor i Göteborg? Ja precis, regn, regn och ännu mera regn. Hoppas fuskarpälsen även fungerar bra som regnjacka. Teoretiskt borde den fungera i regn, iallafall om det är en kopia av ett djur som lever i norden. Hela den grejen med pälsar som inte tål regn är för övrigt ruggigt märklig. De tål inte regn när de hänger på en människa men när de sitter på ett djur så är de asregntåliga. yes. overandout.

Kommentarer
Postat av: jennie

Bra fundering där, det är precis sånt där som jag brukar fundera på och så frågar jag min kära make om han också brukar tänka på såna saker och då tycker han att jag är askonstig.

2011-09-25 @ 22:21:02
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: morsan

Attan va bra bloggsidan blev!!!

2011-09-26 @ 18:04:06
Postat av: Lisa

haha...kanske är en hockey/fotbollstjejgrej att tänka så? eller bara väldigt smarta människors tänk? :-)



morsan: kul att du gillar den, tack!!!!

2011-09-26 @ 22:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0