det går bra nu kompis

Det går bra nu kompis! Vart på Liseberg me några i laget och kommer hem med den stjärnvinst toblerone 2kiloooo, det går bra nu! Hur mycket jag satsade? nja, per och jag la väl 250 spänn på chokladhjulet men skit i det, det har man glömt när man vinner. Så nu testar jag min fuskpäls, käkar toblerone och glider runt med den stora tobleronekartongen i famnen. Letar efter bling-bling men jag har j inga sånna smycken hemma. Ska nog sätta på lite tung hiphopmusik. Vem skriver så i ett ord: Hiphopmusik? jag gör det. Imorrn åker vi till Piteå med laget för att spela fotboll. För ett år sedan satte vi in pappas dödsannons och jag sprang intervaller UTAN boll på valhalla. Kontraster. Allt är föränderligt därför njuter jag allt jag kan av att sitta här i soffan och trycka toblerone och bara känna att jag mår bra nu!
Jag ska försöka sluta jämföra vad jag gör nu med vad jag gjorde samma dag för ett år sedan men det är lockande när jag har bilder från alla tunga dagar och nu känner att allt blir bättre. Det påminner mig om att jag ska njuta.

Kommentarer
Postat av: -loa

Är Toblerone det bästa kosttillskottet dagen före match? Vad skulle kock-Torbjörn Nilsson sagt om det?

2011-09-10 @ 10:04:52
URL: http://solnasnack.blogspot.com
Postat av: Lisa

Loa: det är två dagar innan match, vi lirar ju på söndag. Men om man har fyllt på ordentligt och fått i sig alla näringsämnen genom maten så är är extra kolhydrater bara bonus dag innan match. According to kost och näringsexperten:-)

2011-09-10 @ 14:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0