att samla möten

Jag har upptäckt , eller förresten jag och jag, det är knappast jag som har upptäckt detta men jag har upptäckt det för mig själv: att man ska samla på trevliga möten. Möten och samtal, korta, långa, djupa, ytliga, sånna ska jag samla på. Som ett led i mitt samlande drog jag nu ikväll iväg till Alingsås för att få träffa människor inkl. Pia Sundhage. Insåg kl.18.53 att Pia skulle ha föredrag i ALingsås kl.19.00 så jag fick köra i racerfart för att hinna uppleva ngt av föreläsningen. Racerfart med lemarc och dean martin i cdspelarn. Det var ett fint litet möte med Pia och med lite annat blandat folk som jag kände igen från blandade sammanhang. Hörrni, Fan va kul det är med mänskliga möten!

Kommentarer
Postat av: Moprsan

Möten med andra människor är DET bästa!!

Om det är de BÄSTA människorna!

2011-09-08 @ 23:28:19
Postat av: Morsan

Kom hjärtat fram i tid?

2011-09-08 @ 23:29:11
Postat av: Lisa

Japp, hjärtat kom i tid och möten är bra grejer!!

2011-09-09 @ 00:07:48
Postat av: -loa

Pia är en skicklig föreläsare. Hennes entusiasm och kunnande smittar av sig.

2011-09-09 @ 12:42:53
URL: http://solnasnack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0