Alla ska meee!

Alla ska me till stockholm: födelsedagsbarnet, uffe och korsbandsrehabaren, kul tycker vi!
Jag har fått massa Grattis idag på olika sätt. Det känns alltid konstigt att bli grattad utan att ha presterat därför har jag kört en ny pryl i år: jag tänker att jag har vunnit en viktig match varje gång någon säger eller skriver grattis och då känns det skitroligt. Jag svarar Tack! men i huvet fortsätter jag konversationen med ...ja det var en jädra kämpainsats, hela laget ska ha credd även om det var jag som gjorde alla 5 målen.


Nu ställde jag min tomma kaffemugg på pers bord fast den var inte tom för jag hade sparat en del i botten på muggen. Per trodde att den var tom eftersom jag lämpade över den på honom och vips:

Eftersom det är min födelsedag är jag på ett strålande humör och skrockar glatt hehehe när per spiller ut mitt sista kaffe. hohoho.. Alla ska meeee!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0