SM silver

Det blev ett silver. Känns lite beigt om jag ska vara ärlig men samtidigt är jag så jävla stolt över att få tillhöra vårt lag. Världens härligaste jädra lag som nu dessutom har lärt sig att hantera press och prestera som bäst när det behövs som mest. Nästa år kanske vi kommer in i det lite tidigare och då kan det leda fram till ett guld. Tacksam över att vi fick hela den här resan, klarade av alla små hinder på vägen och på sättet som vi gjorde det. We almost made it men när det gäller att skrapa ihop lyckostunder så har jag nog inte upplevt så många under en sån kort tid i hela mitt liv, bara en sån sak. Sen att få göra det med de man tycker mest om, sinnessjukt.  NÅGOT säger mig dock att jag behöver nya benskydd. Hittade ett par på valhalla som bara är som två skal, tyckte de var balla och att de var smidiga så jag tog dem. Har inte sett kopplingen mellan blåa ben och nya benskydd förrän jompa påpekade det häromdagen på matchen och nu förstår jag ju sambandet. Istället för att skydda så blir det liksom en extra effekt när någon sparkar på ett hårt skal som träffar mitt ben. Högra benet längst upp kan man nästan se vart jag har haft benskydden för där är det som mest blått. Ja, man lär sig!

Kommentarer
Postat av: BM

Det blev en helt underbar match för oss som tittade på :-)

Tack ska ni ha för det.......

Ser framemot en repris i cupfinalen :-)

2011-10-16 @ 21:35:57
Postat av: Lisa

Så himla kul att ni kom och tittade! känns bra att vi kunde ge er valuta för pengarna även fast det inte räckte hela vägen. Hoppas vi kan prestera lika bra i cupfinalen, vi ska göra vårt bästa:-)

2011-10-17 @ 11:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0