saker som händer innan match

Jag missbedömde mitt energibehov innan matchen i lördags. Brukar veta exakt vad jag behöver ha i kroppen men eftersom det var lite nerver på förmiddan så försvann ett par mackor rakt igenom. Iallafall, inser detta när jag kommer till Tyresövallen och när det är en kvart kvar till uppvärmning känner jag starkt att jag skulle behöva ngn form av vitt bröd. Tar mig ut ur omklädningsrummet , förbi avspärrningarna som skall skilja publik från spelare och söker upp närmsta kiosk. Ställer mig i kön och precis när jag kommer fram och ska lägga min beställning "tre korvbröd" så hör jag en bekant röst bakom mig: Lisa, vafan gör du i kioskkön? Vad ska du handla nu? Vänder mig om och ser ordförande, mr. Bronsman. Å, hej Peter! Jag ska bara handla lite korvbröd, behövde extra energi. Han hajade ingenting och mumlade ngt i stil med "du kan väl inte äta såhär tätt inpå match?" och jag tänkte att nu jädrar gäller det att visa att jag har energi på planen idag så han inte kommer efter matchen och säger "det måste varit de där korvbröden som gjorde att du kände dig tung". Mr Bronsman är för övrigt den mannen som vi förhandlar våra kontrakt med.

Kommentarer
Postat av: -loa

...och energi fick du tydligen av korvbröden!!?? Grattis till storsegern.

2011-10-17 @ 12:29:38
URL: http://solnasnack.blogspot.com
Postat av: BM

HaHa du e för rolig alltså :-) fortsätt gärna med den sortens påfyllnad för du var som en duracellkanin på plan :-) helt grymt bra.....

2011-10-17 @ 18:44:11
Postat av: jennie

Hahahahahahahahahahahahaha!!

2011-10-17 @ 19:43:21
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0