present!

Det har rullat in flera presenter den senaste veckan, kul med presenter tycker jag. Framförallt KUUUUUL med presenter som är topp-presenter. Idag fick jag den här grymma tischan av min vän dammis. Life is good står det , svinball t-shirt med schyssta detaljer, t.ex. en text i ryggen om livet och sen en liten lapp på sidan där det står "Do what you like, like what you do". Jag är värsta suckern för såna här hyllningsplagg med massa symboliska texter riktade till fotbollen eller livet, får mig att känna mig mer som mig. Ungefär som när man var yngre och det var viktigt att man fick spela sin musik, för att visa att det här är jag, sån här är jag och det här tycker jag om, vet ni den känslan? och sen nästan en stolthet när ingen eller bara någon enda håller med om att det är bra musik. Man känner sig personlig och egen. Jaja, mycke surr blev det nu men här är tischan:

Kommentarer
Postat av: Present-mannen

Najs present! Men fotboll är ju ändå världens populäraste sport, blir man verkligen unik och egen av att gilla fotboll? :)

2011-10-22 @ 14:05:18
URL: http://presenttips.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0