om att sväva iväg..



Tack för alla grattis och fina ord!
Jag blir så jädra glad över era små kommentarer och glada tillrop, de går rakt in i hjärtat.  Tror dock att det börjar bli läge för er att trappa ner på det positiva. Det är inte så farligt än så länge men skulle jag vinna cupguld med Göteborg varje vecka så hade jag kanske blivit en ruggigt otrevlig människa. Andra människors heja-rop förstärker verkligen glädjen med att vinna och hade vinna varit en drog hade jag nog lagt alla mina pengar på att missbruka vinnarpiller. Kommer på mig själv med att sväva iväg. Jag kan sitta i soffan och bara tänka på matchen och pokalen och straffarna och att vi ska gå på fotbollsgalan och att vi har vunnit en titel och så kan jag hålla på i flera timmar. Total egocentrerad och när Per har ropat saker i en kvart reagerar jag och svarar ett "njaaa....eller jaaa...eller vad frågade du egentligen?". Hade jag varit en fotbollsspelare med galet mycket framgång hade jag varit odräglig, jag hade ägnat hela dagarna, hela veckorna åt att sväva iväg. Räddningen blir att vi har nästa match redan på onsdag. Champions League mot Hjörring. Nytt fokus och inget dagdrömmande om det som har varit. Men jag väntar nog till imorrnbitti, ska bara tänka klart på cupfinalen först...Va? sa du nåt?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag måste bara få säga att jag blir arg på riktigt när jag ser att du inte har blivit uttagen till USA/Kanada landskamperna.



Jag har nog aldrig sett någon spela med så mycket hjärta och passion som du har. Även att du har visat en sådan hög lägsta nivå nu efter sommaren. Det är många matcher som man har sett dig bära hela laget på dina axlar och fått igång tjejerna igen. Ett otroligt öga för spelet och grym teknik.

Vad mer vill han ha??!!



Dennerby får en snigel i ögat på den!



Kämpa på så ser jag fram emot att se dig i EM 2013 :)

2011-11-01 @ 16:13:05
Postat av: BM

Kan bara hålla med.......

Du får klara "lite" beröm till :-)

2011-11-01 @ 17:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0