när det händer så mkt men ändå ingenting

Det händer så mkt just nu och ändå ingenting. Har aldrig upplevt en mer händelserik och framgångsrik fotbollshöst och de senaste veckorna har varit helt hysteriska när det gäller att bada i glada känslor. Jag är rädd att jag ska glömma bort att njuta så för att förhindra detta ser jag till att ha mycket ledig tid. Ledig tid när jag bara går runt och njuter och tänker tacksamma tankar. Det KAN också vara så att jag är en lat människa och använder det argumentet som en efterhandskonstruktion för att rättfärdiga mina lata dagar. När jag skriver detta slår mig tanken att förra året bestod av många lata dagar för att livet var jobbigt och nu har jag lata dagar för att livet är fint. J-a bra tänk! Hursomhelst idag har det iallafall hänt lite, jag vaknade upp med munsår i ena mungipan och en finne i pannan. Det gör mig inget för jag jag spelar fotboll i världens skönaste lag. En finne och ett munsår stör inte mig. Eller så är det också en efterhandskonstruktion som jag tar till eftersom jag inte orkar dra till ett apotek och köpa anti-munsårssalva. anyway mina vänner, kärlek till er , nu måste jag glida vidare i min livsdimma, sköna sköna livsdimma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0