många frågor

Jag får många läsarfrågor angående mitt jojande så jag tänkte ta en minut för att försöka besvara några av dem:
Hur gammal var du när du började joja?
Jag föddes med en jojo brevid mig och sedan den dagen har jag alltid haft en jojo fäst vid finget. Det har varit tufft ibland, många människor som har blivit irriterade över att behöva hälsa på jojon varje gång de hälsar på mig och det kan jag förstå. När jag äter kebab eller korv med bröd så ställer jojon också till det men det är ett liv jag har valt och jag skulle inte byta det mot något annat. Här är en bild på mig när jag var liten och sov med jojon.
När insåg du att du hade talang för just jojo?
Jag har ju alltid känt att jag har haft jojandet i mig men att jag skulle kunna bli riktigt bra förstod jag nog först när jag var 16 år gammal och mamma sa till mig "bra Lisa". Då insåg jag att jag skulle kunna bli rikitigt , riktigt bra.
Vilket är ditt bästa jojotrick?
hm..svår fråga, det finns ju SÅ många trick, alla med sina egna finesser och sin egen lilla charm. "Gå ut med jojon" och "gå ut med hunden" är två trick som jag gillar att göra och som jag vet att jag gör bra. Här en bild på när jag kör "gå ut med hunden":
Har du något tips till alla barn därute som drömmer om att bli jojoproffs?
Träna, träna och träna. Det finns inga genvägar. Om snöret skär in genom huden för att du har jojat så mycket så har du ändå inte tränat tillräckligt. När snöret når in till benet då vet du att du har varit flitig.  och har roligt för det är det viktigaste (red. anmärkning)
Det här är egentligen ingen fråga, jag ville bara säga att du är bäst på att joja och att du är skitsnygg också!
Men tack, jag vet! men ändå gulligt av dig, tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ytterligare en fråga: jag förmodar att du gör stora pengar på ditt jojoande, men hur mycket tjänar du på det egentligen?

2011-10-06 @ 13:29:58
Postat av: jennie

Hahahahahahaha, Lisa du är så störd! Så jäkla knäppt och skitroligt inlägg! :-)



Lycka till ikväll nu, kööööööör bara köööööör!

2011-10-06 @ 19:18:55
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Anonym: mycke pengar, så mycke kan jag säga:-)



Jennie: å va kul att du tycker det! vi har liksom lite samma humor hahaha..... tack för att du kommer ihåg att vi spelar match, du är bra!!!

2011-10-06 @ 22:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0