jag 6 år

På matchen mot Tyresö träffade jag massa härliga gamla människor. Gamla lagkamrater och tränare och annat löst folk, svinkul speciellt när jag älskar att vara nostalgisk. En grymt cool grej var att min första tränare, Larsa var där och honom har jag inte sett på 20 år. Jag avgudade larsa och det var han som la grunden till min livslånga kärlekshistoria med fotbollen. Så fantastiskt det var att se honom igen och han hade inte ändrats ett dugg, direkt när jag såg honom ropade jag bara rakt ut LARSA!!!!! Han hade med sig ett klipp från en av mina första fotbollsträningar någonsin, bara några sekunder men så roligt att titta på. Jag lägger upp det här nu på bloggen. Jag har filmat med iphone på datorn så kvaliteten är sådär. Jag är närmast i bild med vita kläder. Kul för man hör en tjej i mitt lag skrika "Lisa, inte så fort!!!!" för att hon tycker att jag är på väg att tappa det. hahaha...

Kommentarer
Postat av: Maria (Lill-Larsa)

Det var väl snarare så att vi andra gärna ville ha en chans att hänga med... Roligt att se att det gått så himla bra för dig!

Kram /Maria

2011-11-04 @ 17:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0