Lägesrapport

Halsont? Sjukt löjligt har jag tänkt. Men det var innan jag fick testa jamaicahalsen. Den här halsen is killing me. Som att trycka ner en hel burk tandpetare på bredden, så känns det.
En annan sak, skrev i tidigare inlägg att det är många feta människor här. Jag har aldrig sett så många stora människor på en och samma plats. Flera åker rullstol eller små permomobiler för att iöverhuvudtaget kunna förflytta sig. De är matberoende tänker jag och när jag tänker lite till så känns det helt hemskt att de befinner sig på ett allinclusivehotell med tillgång till dålig mat 24/7.
En tredje sak, första dagen när vi promenerade på stranden kom det fram en dam och tryckte hasch i Pers hand. "Det är det här som är jamaica " meddelade jag per med erfaren röst. Jag hittade på det erfarna i rösten för jag har ingen somhelst erfarenhet av varken Jamaica eller droger men det kändes som en bra sak att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0