Kommer mera...


Kommentarer
Postat av: jennie

Domaren blåste av matchen ungefär nu och jag kan återigen utbrista i ett stort grattis! Grattis till segern och avancemanget och till kassen också- shit vad roligt!

Det enda tråkiga var att det var skitsvårt att hänga med på nätet eftersom det buffrade ungefär varje sekund, men det var ju mera mitt problem än ett problem för er segermaskin! :-)

Nu är säsongen över och du kan pusta ut och njuta efter en(flera) helt fantastisk(a) prestation(er) det här året! Stora kramar!

2011-11-10 @ 20:52:50
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: BM

Grattis till en helt grym säsong till dej personligen och hela laget såklart :-)

Ett stort tack för att ni förgyller tillvaron för så många med er underbara "Barcafotboll" och härliga inställning på plan :-)

Underbart att ni gick vidare till kvarten, blev väl lite väl spännande i slutet bara.... bra straff av dej igen :-)

Ska bli spännande att följa den 17:de vilket lag det blir i Mars, hoppas på nåt ställe med skönt klimat.....

Nu e det roliga slut för i år,vad ska man göra nu då!!! :-)

Men ni har ju lite matcher i Feb läste jag o så får man hålla kollen på eran web om det händer nåt annat när längtan blir för stor :-)

Nu får ni flesta av er antagligen en efterlängtad vila och ladda om batterierna.... Ha det gott.

VI SES IGEN NÄSTA ÅR......

Kram BM

2011-11-11 @ 10:41:10
Postat av: rebecka

först vill jag säga grattis och tacka för en superunderhållande säsong, har vart så kul att följa er!

Det är så att i julklapp önskar jag mig ( av mina föräldrar ) er matchtröja man kan köpa på shoppen, men skulle så gärna vilja ha den signerad av er spelare, skulle verkligen betyda hur mycket som helst för mig, vet du om det finns att köpa det eller går att ordna eller något sådan?:) och TACK för en bra blogg!

2011-11-13 @ 21:13:43
Postat av: Lisa

Jennie: fasen va segt med sändningen , trist att höra. menmen. Tack för alla fina hejarop under året och du, himla himla hiiiimla kul att se dig live!!!

Rebecka: Tror det bästa och enklaste är att kontakta vårt kansli. [email protected] . Jag skulle kunna ta tag i det också men det skulle ta mkt längre tid och bli lite omständigt. Jättekul att du har hängt med oss under säsongen och kul att du gillar bloggen, vi ses nästa år!!!

2011-11-17 @ 23:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback