Hej då all inclusive

All inclusive i am leaving you. Hej då frukost stekt ägg, 2 små korvar,en sked bönor, ost och yoghurt med musli. Jag började ändå bli trött på dig, bara så du vet. Jag vet, Jag kunde ha testat andra saker men jag har en inbyggd lojalitet gentemot per, frukostar, lagkompisar , tränare och familj. Hej då okynnesdricka kaffe och hejdå lemonad utspädd med vatten, jag kommer sakna er men ersätta er med någon annan. Kanske starkare, nej förresten, helt klart starkare när det gäller mr coffee.


Kommentarer
Postat av: BM

Gott med hotel frukostar :-) hoppas du haft det riktigt toppenskönt.



Hoppas du kommer hem och skriver på för Göteborg Lisa!!!

Börjar bli lite trist med alla som ska gå till Tyresö..... men dom kanske längtar hem så det får man ju respektera.

Lite glest på Göteborgs bänk nu bara, men det ordnar väl sig på nåt bra sätt hoppas vi!!!!

2011-12-01 @ 11:26:24
Postat av: Lisa

Håller med dig, himla trist med folk som drar! SÅ tråkig vill jag förstås inte vara, har skrivit på för Göteborg och jag hoppas och tror att det kommer ramla in lite namn här snart. Har lärt mig att lita på att det löser sig, brukar alltid bli bra. Och våren känns ju helt grymt rolig, vilka matcher!!!! SUpercupfinal, turnering i Växjö i februari med övriga 3 topplag i Sverige, inneturnering i Tyskland och Champions League i London och på Valhalla, Däremellan läger i turkiet ( och då snackar vi allt detta under årets 3 första månader:-)

2011-12-03 @ 11:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0