Härliga nyheter till er därhemma!!!!

Om ni fungerar som jag, vilket jag förutsätter att ni gör så tycker ni inte att det är roligt att läsa om varma Jamaica och välmående medmänniskor. Jag menar helt ärligt , vem vill se bilder på någon som har det skönt och bra? Well, i dont! Om det inte är jag som är den som har det skönt och bra. SÅ här kommer strålande nyheter: nummer 1) jag har svinont i halsen. Riktigt j-à ont, som att en arme av små jamaicaner hugger med sina svärd och bränner med sina haschpipor varje gång jag ska svälja. Nummer 2)idag är det molnigt. Och nummer 3) alla människor här är väldigt tjocka och det är vi snart också eftersom vi käkar samma mat som de. Vet att ni hade velat ha ett "no longer in à relationship" ändring i facebookprofilen men så långt har vi inte kommit än. (varför tycker man att det är småkul att läsa det, iaf om det inte handlar om Nära vänner?) Jag håller er uppdaterade! Kärlek till er alla, tuffa och balla!

Kommentarer
Postat av: morsan

Läkare ingår väl i allinclusive-grejen?

2011-11-19 @ 11:45:36
Postat av: Anonym

Otur Lisa.... hoppas du har fått en dunderkur vid det här laget.



Arsenal låter jättehäftigt :-)



Tänk om man kan göra en kombinerad London vistelse och kolla på matchen vistelse!!!!! :-)

Ska jobba på det..... en sån grej alltså :-)



Tillfriskna nu och ha det riktigt GÖTT.....

2011-11-20 @ 10:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0