här händer det grejer

JAAAARÅÅÅÅÅÅ! Vilket vinnarspår vi är inne på , härliga härliga resa, måtte den fortsätta för alltid! Som sempan sa innan vi gav oss iväg i tisdags, Ny resa-Nya minnen! På måndag är det fotbollsgala också. Skulle vara coolt att skriva att vi inte bryr oss om att gå på sånna grejer men vi är laget som har pratat om fotbollsgala i 7 år så nu när vi äntligen har vunnit något så ska vi njuta allt det bara går. Tidigare år har vi tagit ut segrarna lite tidigt, en seger i premiärmatchen mot Malmö för 2 år sedan fick hela team buster att gå bananans och kolla på klänningar "bra att ha kollat OM vi nu skulle vinna något och få gå på galan". I år har vi inte vågat säga ett ord om nån gala eller seger och då kom första titeln. Japp, det gäller att passa på att njuta nu. Klänning, här kommer jag!

Kommentarer
Postat av: BM

Så underbart fina ni kommer att vara....

Bara att NJUTA Lisa :-)



2011-11-03 @ 20:52:52
Postat av: jennie

Jag ska också gå på fotbollsgalan (fast med lite mindre glammig läktarplats än du :-)), jag ska heja allt jag kan på dig/er! :-)

2011-11-06 @ 20:13:55
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

BM: Ja vi hoppas ju på det men man vet aldrig hur det slutar:-) Vi ska försöka vinka till er om vi får nån kameratid:-)



Jennie:SKA DU? WOHOOOOO! fan va kuuul! skitkul ju! då ses vi där, gud va kul!

2011-11-06 @ 21:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0