ingen dog

Brorsan som är väldigt omtänksam kom på för ngn månad sedan att vi kunde skriva ut delar av min blogg och ge till farmor och farfar, för att de skulle ha något att läsa. De är 91 bast och sen farsan dog så har det varit lite uppe och ner med glädjestunder. SKITBRA idé sa jag och det var det ju! Sen har jag inte hört något så jag tänkte att jag får ta tag i prylen och skriva ut några inlägg som jag kan ta med nu i helgen när jag besökte. HUR SVÅRT SOMHELST! Det får inte vara inlägg med massa stavfel för då tycker inte farfar att det är bra, jag vill inte ge dem inlägg med för snabbt språk eller dålig svenska för då hajar de inte och det får inte vara några ämnen som är ointressanta "ungdomsämnen". Hittade 5 inlägg som jag tror att de skulle uppskatta, 5 inlägg på 4 år! Nu kollade jag inte igenom allt gammalt men ändå, det var inte jättelätt. Glad i hågen kommer jag till farmor och farfar, brorsan och syrran är redan där.
-Ja, jag skriver ju lite "Kåserier" på datorn varje dag, jag har skrivit ut dem på papper om ni vill läsa när ni har tid?
Farmor:- Jamen Rasmus var här för några veckor sedan med det där.
Jag blir lite svettig och viskar över bordet till rasse, "vilka inlägg tog du?"
lillebror: Jag skrev ut alla, från januari till mars.
ALLA. Först fick jag panik men sen tänkte jag på det nya liv som jag ska leva i år, släppa sargen lite och inte ta allt så förbannat allvarligt så länge ingen dör. Ingen dog. Inte än iallafall.

Kommentarer
Postat av: Stina

Ha ha! Läste dog=hund och väntade hela inlägget på att Uffe skulle va på semester i sthlm eller nått. Tänkte sen, nu är hon allt bra glömsk eken och trodde du missat det du tänkt skriva om. Nu fattar jag dog= dog, ha ha, trööög

2011-05-16 @ 13:45:07
Postat av: Lisa

men jag läste faktiskt också dog hund direkt efter att jag ahde läst det och då har jag ändå skrivit det själv:-) do not blame yourself!!

2011-05-17 @ 14:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0