twitter och skit






Jag blir så begränsad med twitter. Känner mig helt ofri. För varje bokstav man klickar så försvinner en från "tecken kvar" och efter en rad så har man förbrukat de man får. Jag vill inte leva så därför ska jag nu testa att köra värst overkillprylen: twittra och blogga paralellt.  Då behöver jag inte känna press att uppdatera bloggen HELA tiden , heller ingen press att skriva bra saker på twittern. Det kan bli det mest perfekta, både äta kakan och ha den kvar eller så blir det som när man handlar flera halvbra julklappar för att de på något sätt ska kunna stötta upp varandra= inge bra alls. Spännande detta!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Bra där, inte sluta blogga! Du gör det bra!

2011-05-16 @ 09:27:44
Postat av: Lisa

tack Ewa!! Jag fortsätter:-)

2011-05-17 @ 14:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0