så...



Så jag bränner alla kartor jag har, de gäller inte mer. Bara dem som jag ritar själv, bara det mina ögon ser.

Man vet att en text är bra när man trooor att man vet vad de menar fast man är inte riktigt säker. Det ger mig en känsla av att jag är smart eller kreativ. Smart om jag har kommit på vad han Verkligen menar, då är jag lika smart som den som har skrivit låten+ extra bonuspoäng för social intelligens eftersom jag har sån empati att jag kan gå in i huvudet på den som har skrivit texten och verkligen förstå honom eller henne- jag=dubbelsmart.  Kreativ när jag misstänker att jag är helt ute och cyklar och därför skapar mig en egen version av textens innebörd. Då tänker jag "å, va kreativt, inte ens lemarc hade tänkt i de här banorna".  En bra text skaoar den win-winkänslan. Antingen är man smart eller så är man kreativ, två väldigt fina egenskaper som jag nu tillskriver mig själv. Tack Lemarc!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0