hej hörrni!"

hej, jag har börjat twittra som eken5. Kanske är detta bara tillfälligt men just nu har jag inget behov av bloggen. Konstigt det där, hur man kan växa ifrån varandra. Eller jag vet inte, kanske är det vad vi har gjort, kanske är det bara en kortvarig brejk. Följ mig gärna på twitter tills jag är tillbaka här igen. Det är ju en beige variant av bloggande och jag är lite emot det egentligen men samtidigt kan jag inte blogga om jag inte har ngn inspiration. Lovar att ropa till så fort inspirationen kommer tillbaka! Vem vet, jag kanske tom kommer sakna er? som sagt, det här kan mkt väl vara en tillfällig bloggsvacka. kärlek till er alla!

Kommentarer
Postat av: Wadde

Jag tror att jag tycker att du ska komma tillbaka.

2011-05-13 @ 22:35:49
Postat av: Jonna

Blir helt bestört när jag inser att du har en sambo, en MANssambo! Det trodde jag inte om dig Eken... Hoppas att du kommer på bättre tankar... Var god kamma ner luggen, sluta klä dig i flanell, medverka i QX och vara så förbannar snygg så att man läskas i onödan. Se där, jag var intresserad av fotboll i flera dagar, men inte nu längre när jag vet att du är en "såndär". Skämt åsido, du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.



Jaja... Puss...

2011-05-14 @ 05:36:57
Postat av: Lisa

wadde: ja du ser, jag är ju väldigt svårflörtad:-) tack wadde, tacktack!



Jonna: haha...jag vet, det är lite så jag jobbar, under cover liksom. Jag HOPPAS att du inte är Janes jonna, det hade känts lite jobbigt. Annars tackar jag för de fina orden, misstänker dock att du är en sån som bara har sett mig på väldigt väldigt långt håll. Sen är de flesta flanellskjortorna den manlige sambons så det är lite moment22 där.

2011-05-14 @ 16:46:05
Postat av: Jonna

Aha jag förstår. Nejdå jag har ingen koppling till någon Jane. Har bara beundrat dig på avstånd. Fy vad creepy det lät, haha. Jag smyger inte i buskarna eller så. Don't worry. Men du är sjuhelvetes satans snygg alltså och verkar vara jävligt charmig. Hoppas att den där karln vet att uppskatta dig. Kul att du börjar blogga igen, det gör du helt rätt i. Kram

2011-05-14 @ 20:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0