saker som har hänt

Det händer alltid mkt när man inte bloggar. Gammalt ordspråk. Det som har hänt den senaste tiden är bl.a. följande:
Jag har beställt ett par fotbollsskor från den holländska sidan på nätet och när jag hämtade dem visade det sig vara de bruna. Aldrig haft ronaldinhoskorna i brunt så det var en fantastisk liten överraskning. Brun skopåse kom på köpet och den har jag heller aldrig haft. Glädje!
Syrran har varit på besök. Alltid lika kul, hon är så olik mig och ändå så himla lik när det gäller humor och värderingar. Vi var på "pick and paint". Förklarar en annan gång för det är halvcorny. Resultatet kommer om 10 dagar, då lovar jag att lägga ut det på bloggen.
Min mobil har gått sönder. Pajade på vägen till turkiet. Det gjorde inte så mkt och jag var lika glad för det, sprang runt och var "åkapålägeröverlycklig" och skojig  tills dess att jag kom på att farsans sms finns på mobilen och inte på kortet. Enda texten som finns där han har skrivit till mig, små ord av tröst som jag har kollat på flera gånger i veckan sen han gick bort. Om man hade satt en kamera på mig som filmade när jag kom på det så skulle det ha varit galet komisk film. Från hopp och studs till helt förstörd. Sökte upp mina vapendragare jompa och jempa och grät floder. Alla involverades i att försöka kolla upp om man kunde få tillbaka smsen på ngt sätt, så himla gulligt lag. Känslosamt alltihopa men jag fick ändå ngt hopp om att det kunde finnas ngn polis som kunde gå in i iphones och jag levde på det. Så på fredagen, ett par dagar efter att vi kom till turki så provade jag att sätta på mobilen (testade 44 ggr/dag) och då plötsligt funkade det!!! Tog kort på smsen, la in i datorn och en dag senare dog telefonen igen men nu gör det inget, bilder och sms är sparade!!! Glädje!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0