intensivt

Det var några intensiva dagar förra veckan. Eller ja, intensiva för mig iaf. Föreläsningar och fotboll. Två saker som jag gillar att göra så det var inge jobbigt men det krävde lite fokus och energi och därför hittade jag inte riktigt någon skrivinspiration. Nu är jag tillbaks. Har testat båda varianterna av keso mellanmål, bra grejer! very good stuff blir betyget. Nu har jag spelat match och sitter ensam framför tvn och kollar arsenal-sunderland. Skönt sätt att "komma ikapp" och få reflektera lite över veckan som gick. Kontrollera hur kroppen känns och hur träningen har varit. Checka av sorgearbetet så jag inte fuskar med det. Käkar fruktsallad ur favvokoppen som jag fick av camilla i samband med farsan begravning. Livet är enkelt när man kan spela fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0