damfotbollens svar på heidi klum

Står i duschen, lite känning i ett knä men mår ändå bra. Känner mig stolt över att jag kan hantera lite ont knä utan att agera som jag brukar, dvs instinktivt gräva ner mig och måla upp ett scenario där jag inte kan spela fotboll på ett halvår. Då kommer per inspringande med datorn i handen. Han låter entusiastisk när han skriker (ja han skriker fast jag står 2 meter från honom) Han skriker Lisa, hahahaha har du sett det här? och jag förstår att det måste vara något helt fantastiskt eftersom Per sällan låter så bubblig och entusiastisk på rösten, det är lite min grej. Jag blir glad, glad över att han är glad. Sen håller han upp  datorn och den här bilden:
Va fan hände med ditt underställ??

Frågan som jag ställer mig är inte vad hände med mitt underställ utan vad hände med min röv. Men det kan jag inte skriva eftersom jag åker runt och föreläser om att man ska vara nöjd med hur man ser ut. Vad jag däremot kan skriva är hur jag Försökte tänka positivt, det föreläser jag nämligen också om. Min första positiva tanke var: "ingen ser att det är jag". Det var väl väldigt positivt tänkt eftersom 5an är hyfsat avslöjande. Menmen, klart man är stolt över att vara lite av en frontfigur i damfotbollsvärlden, ett affischnamn som används på bilder för att representera sporten och för att tvätta bort de gamla fördomarna om damfotbollsspelare som oattraktiva och i bylsiga kläder. It is at tough job but someones gotta do it.  Så nu kan ni stoltsera med att ni läser en blogg som skrivs av damfotbollens svar på

Kommentarer
Postat av: jennie

Hahahaha, fan vad skön du är! :-)

2011-03-13 @ 10:55:56
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

hej! kul att man kan uppfattas som skön när man är osnygg:-)

2011-03-16 @ 10:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0