celebrating life med pappa och dino

Jag lyssnar på Dean Martin på högsta volym och sjunger med sådär som pappa alltid sjöng med, dvs fel, falskt och genom att grimasera med hela ansiktet. Jag går igenom hela skivan, alla låtar är bra och i varenda en kan jag se hur farsan ser ut när han sjunger. I handen har jag ett glas vin. Jag gillar egentligen inte vin men det passar fantastiskt bra in i hela den här ceremonin som jag kör här hemma i lägenheten. Till pappas musik är vin gott. Just nu: sweet, sweet, the memories you gave to me..memories are made of thiiiiis... Solen lyser in genom mitt fönster och på fotot i vardagsrummet lyser pappas leende mot mig. Vi har det bra farsan, du är med hela tiden! #celebrating life

Kommentarer
Postat av: jennie

Låter alldeles ljuvligt i mina öron! Stor kram!

2011-07-28 @ 08:10:59
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0