varför jag lever fotboll?

Jag lever fotboll. Varför undrar ni? Här är svaret:
Den här bilden symboliserar känslan som jag har på varje träning. Det är sant, varje träning får jag någon gång den här känslan... På matcherna får jag den i fet version och efter sånna här segrar tillsammans med det här laget så är känslan som på bilden ja totalt maxad. Skulle kunna klippa av mig armen i ren extas och glädje och sen springa runt med den armen i den fortfarande hela handen och ge folk bitchslap med den blodiga armen som jag har i den icke blodiga handen. Jag skulle kunna göra det bara för att jag känner mig så sjukt övertaggad och lycklig. Jag skulle liksom strunta i om det droppade blod från den avhuggna armen,inte ens om det droppade ner på en vit matta skulle jag bry mig,  jag skulle bara vara helt glad. Inget spelar någon roll när man vinner matcher, när man lyckas och när man kan spela fotboll, då är livet helt underbart och Därför är mitt mål med livet att spela så mkt fotboll som möjligt, försöka vinna så mkt matcher som möjligt och spela så bra fotboll som möjligt. enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0