jag säger inte...

Jag säger inte att jag är världens mest perfekta människa, jag säger bara att jag just nu är väääldigt nära och snuddar vid perfekt-person-gränsen. Här hemma har det gjorts scones, av mig. Jag hällde valnötter i sconesen. Jag skar upp avocado och vitkål och dukade upp som en liten frukttallrik brevid.  Allt detta gjorde jag. Trots allt det så säger jag inte att jag är världens mest perfekta människa. Jaaaviiiisst, jag känner mig som det och om någon skulle säga att jag var det så skulle jag inte säga emot men jag säger det inte själv, där går gränsen. Lite ödmjuk får man fan vara.

Kommentarer
Postat av: LenaMorsan

För mig är du perfekt!

2011-01-24 @ 09:40:55
Postat av: Lisa

tack morsan, va gullig du är!!!! du är perfekt för mig också:-)

2011-01-24 @ 11:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0