jag lagar mat

helt fantastiskt det här med ny lägenhet för då kan man helt börja på en ny kula när det gäller matlagningen. Den har varit obefintlig tidigare, vi skyllde det på vårt pyttekök. Nu har vi större kök så nu känner man pressen , have to cook food. Skitkul! Mitt nya liv= lite mer av allt för att hinna så mkt som möjligt (livet är kort) innefattar även lite mer av matlagning. Farsan var en förebild inom det här området, han levde 10 liv på 59 år, jag ska försöka leva lite mer varje dag:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hittade tillbaka till din blogg idag. Blev inspirerad av "köra på-taktiken", blev glad av hur du betedde dig på ikea, rörd av tankarna på himmelen , lite sotis på ditt nya hår och tillslut lite sur när jag kom på att jag inte fått passa Uffe ännu. Det var en bergodalbana, oväntat för en torsdag kväll.

2011-01-13 @ 23:18:13
Postat av: jennie

Shit, vad cool du är i nya frippan! Grattis till nya lägenheten också, alltid skönt att börja om på nytt och nu är ju rensandet klart för den här gången också! ;-) Matlandet kommer nog gå galant! Kram!

2011-01-14 @ 09:23:13
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: jennie

Stort grattis till segern i Tyskland! Comeback och mål, härligt att höra! :-)

2011-01-16 @ 19:48:48
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

anonym: TACK!! jag försöker komma på vem du är tror jag vet men om du är ngn annan än emelie så kan du säga det hahahaha....fint skrivet!!!



Jennie: tack jennie, och tack för det andra också, livet bjuder på en sån blandning av känslor, det är nog bra det för annars hade det blivit trist:-)

2011-01-18 @ 21:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0