hejhej söndagen!


hejhej söndag!
Kom till gymmet 11.07 och de öppnar tydligen inte förrän kl.12 på söndagar. Eftersom jag är morsans unge (ibland) så plockade jag fram den effektiva sidan. Morsan gör tåhävningar när hon borstar tänderna och skrubbar golv när hon sitter på toaletten. Jag skulle göra en kombopass, jogg/koordination/styrka så jag lämnade grejerna i trappuppgången, la jackan över för att ingen skulle bli sugen på att sno väskan med plånbok och nycklar och sen började jag med joggen. Tränarens order var gå på känsla och det var svinsimpelt att hitta känslan när man inte stod på ett löpband och hetsades av att vilja dra upp nivån och farten. Bra musik i lurarna också. Håkan Hellström och "genom eld" med Oskar Linnros. Joggade 20 minuter och lapade intryck,
kände mig lite som rocky...dadadada....dadada....
Tillbaka i trappuppgången såg jag så att alla prylar var kvar sen körde jag 25 minuter koordinationshopp. Trappen är ju egentligen det perfekta redskapet för koordinationsträningen.

konstaterade att gym är överskattat, jogg vid hamnen är underskattat och att om man vill hitta en känsla så gäller det att vara i en miljö som uppmuntrar känslan att komma fram.


Kommentarer
Postat av: jennie

Bra där, det hade varit lätt att sunka ihop och åka hem och fika istället... Sköna vårkänslor i bilderna, I like! :-)

2011-01-24 @ 20:11:10
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0