ändring av bloggnamn



Fick meddelande av Alex Forss på facebook: Är du fortfarande skadad? Jag svarade Nej och fick tillbaka: du borde byta namn på bloggen. Så rätt, stort tack Alex, jag har gått runt i ngn form av bubbla här känner jag. Pity-bubbla. Nu är jag tillbaka på alla sätt och vis, fysiskt, mentalt och redo att fånga tag i drömmen och alla målen. Känns bra. Jag är inte rädd för att drömma, inte rädd för att sätta mål, känns som om jag inte är rädd för någonting. Bring it on! okej...sjukt övertaggad. läser inlägget och tänker inte rädd för någonting? dra av korsbandet igen, vore inte så kul va? inte så kul men jag är inte rädd. Händer det så händer det och då fixar jag det också. EKsåjävlamyckettillbaka.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0