alla hjärtans dag!

ska gå och lägga mig nu efter mitt livs 28e alla hjärtans dag..eller blir det 27 eller 29? skitdesamma. Min dag har varit riktigt bra, jag har hängt med per och polare och uffe. Mycke bra.  Känslan i år är att folk har lyckats utveckla sitt redan väl utvecklade "demonstrera vår kärlek utåt istället för till varandra" i sann facebook-anda. En del av mig tänker: "det är alla hjärtans dag, var lite kärleksfull, låt folk demonstrera sin lycka och kärlek till sin partner inför ALLA facebookvänner som är mindre lyckliga och mindre kära" och idag är jag faktiskt redo att ge efter för den tanken.
Idag men bara idag kommer ni undan med att skriva långa kärleksförklaringar till varandra på fejjan så att ALLA andra ser, så om det är viktigt för er att alla andra ser så Kör på , i will not judge you! Det kanske ger lite mening trots allt och det är ju faktiskt fint att ha ngn som man känner så mkt för att man vill visa hela världen, jag kan köpa det. Ni har fortfarande 25 minuter på er sen får ni vänta till nästa år :-)
Efter den här texten har jag , som ni förstår , svårt att skriva ett fint ord om per utan att bli anklagad för bristande självinsikt och det vill jag inte riskera, kanske kan vara den värsta uppfattningen folk kan ha om en. Eller när jag tänker eftert, den nästvärsta. Den värsta är nog ändå att man inte är lyckligt kär. SÅ: Per tack för att du finns i mitt liv! Lyckligt kär men med bristande omdöme, det blir mkt bättre så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0