uppdatering

Det har varit ett jädra flängande på mig sista dagarna därav dålig uppdatering. I Torsdags åkte jag upp till sthlm för att tävla med farsan. Tyvärr ingen seger men vi i familjen ek är ju kända för att vara goda förlorare och applåderade vinnarna samtidigt som vi nickade och log uppriktiga "vi är glada för er skull-leenden". Eller det kanske vi inte gjorde men vi kastade iallafall ingen gaffel i huvet på den äckliga tanten som "wohoooade" när hennes man eller kompanjon eller vad det var vann istället för farsan och onkel Tom.
Alla på festen fick små namnskyltar. Efter 45 minuter läste jag på min bror rasums skylt...hahaha...det var iaf väldigt kul när vi var där:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0