senaste dagarna...

Förutom matchen igår så har de senaste dagarna sett ut ungefär såhär:
Jag har käkat rejäla frukostar. Självklart med hembakta frukostbröd, som vanligt...

Jag har sett en vacker himmel där jag hoppas att pappa är:
Jag har träffat en hurtig liten dam som hette Anna-Lisa. Hon skulle hem till sin väninna som hon inte hade sett på 51 år och som hon pluggade tillsammans med på idrottshögskolan. Anna-Lisa var en cool liten tant. Jag fick äran att köra henne till väninnan och fick betalt med ett riktigt skönt samtal.

Jag har fikat en massa, här kaffe med jane. Nej alltså det är inte jane som är den röda...Däremot är den röda en god juice melon/hallon/apelsin:




Kommentarer
Postat av: Dammis

"Självklart med hembakta frukostbröd, som vanligt" Jo jag tackar jag... ;-)

2011-02-02 @ 18:40:02
Postat av: Lisa

du vet hur jag jobbar dammis, så mkt hembakt som möjligt, gillar inte fabriksbakat:-)

2011-02-06 @ 12:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0