ledig

nu är vi lediga från fotbollen i ett par dagar. Kan vara bland det tråkigaste. Känns som värsta waste of fotbollsklar kropp, som att man slösar en hel kropp på att gå och handla, kolla på soffa,  gå ut med hunden och andra saker som man hade kunnat göra även om man var skadad. Varje grej jag gör tänker jag "hade jag kunnat göra det här om jag hade skadat knät? och varje grej kan jag svara "japp" på, det är ingen bra känsla. Dricka kaffe, hade jag kunnat göra det om jag hade varit skadad? JAPP. Om det hade varit en idrottsgren hade det kallats Slöseri med hel kropp.
Så mitt uppdrag till mig själv idag blir att göra saker som jag inte hade klarat om jag var skadad, för att inte slösa bort fotbollskroppen helt liksom. Nu ner till valhalla för att se om det finns några möjligheter till att svara nej! på frågan "hade jag kunnat göra det här om jag var skadad?".

Kommentarer
Postat av: morsan

Din fotbollskropp behöver vila ibland.Trodde du hade lärt dig det.

2011-02-14 @ 15:06:31
Postat av: Lisa

men morsan jag har vilat hur mkt somhelst förra veckan! jag har lärt mig vettu:-) nu har det blivit för mkt vila, det är ännu värre än för lite..

2011-02-14 @ 15:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0