glada gänget

pers qviding torskade med 4-0 mot häcken och vi tappade 2-0 till 2-2 mot jitex så nu sitter vi här som två små sorgliga stackare och surar ikapp. Uffe surar också men jag tror det mest är av sympati. Försöker skriva ner vad jag kan ta med mig och vad jag ska förbättra. Det sistnämnda är alltid enklast att hitta i såna här lägen men som den käcka och positiva fotbollstjej som jag utger mig för att vara så tvingar jag fram ett gäng bra saker också. Tur man har onepiece säger jag bara. Allt känns mkt bättre i en onepiece. Sen match i 10 minus gör att man inte är jättesugen på att sova. Huvet vill sova men kroppen springer fortfarande runt. Huvet springer också runt lite faktiskt, nu när jag tänker efter. Hungrig e´jag ju me. Kommer på mig själv med att speeda igång huvet lite extra och inser att jag just nu känner mig precis så som jag alltid vill känna mig om jag bara kan lägga till en vinnarkänsla. Trött i kroppen, nyduschad och jag har spelat fotboll. Tack lilla gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0