för mkt drama senaste dagarna

det har varit alldeles för mkt drama i mitt liv de senaste dygnen, för mkt för att jag ska kunna hålla er uppdaterade. ojojoj tänker ni kanske. Mycket drama för ngn som har varit med om Mycke Drama senaste året, det måste verkligen vara dramatiskt. Tyvärr funkar jag inte så, för mig är mkt drama helt andra saker än vad det är för de flesta andra människor. Ni skulle nog t.o.m bli besvikna om ni fick reda på vad som har varit så upprivande så vi lämnar det där. Förresten, dramat fortsätter härhemma. Just i detta nu, när jag har stekt färdigt blodpuddingen inser jag att vi inte har ngn lingonsylt hemma. Fan, det händer för mkt i mitt liv just nu.

Kommentarer
Postat av: sis

sjuuuukt jobbigt!!

2011-02-09 @ 17:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0