Film film och lite mera film

Senaste veckorna har vi kollat galet mkt film. Här kommer snabba, korta betyg på några av filmerna:
BROTHERS , skitbra tycker jag. Stark! 4 ekar av 5.
GREEN ZONE Bra action, gillar Matt Damon. Stark 3a.
Maos last dancer. Intressant och kul att se så många vältränade danskroppar. Ball story och tro story. stark 3a.
Wall street- money never sleeps. Lite seg men jag gillar Michael Douglas, dessutom påminner han lite om farsan, speciellt när båda hade cancer så den var ändå helt ok. 3a kanske.
Just wright. Hjälp vilken dålig film. Vald av valpen, valpen hur tänkte  du? Räddades lite av att jag kunde känna igen mig att vara den sportiga, lite fula syrran. haha...man hejade iaf på den sportiga lite fulare och hoppades på att hon skulle få basketkillen. Svag 2 av 5.
Milan - Tottenham champio league. Kul match att se för att det hände så mkt. Mycke känslor. 4 av 5.
Arsenal- barca . Skitkul match. Tror barca klarar det på hemmaplan. 5 av 5 ekar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0