en riktig hittardag idag

Idag har varit en riktig hittardag. Allt det som ni ser på bilden har jag hittat idag, allt utom tjugan har varit spårlöst borta i över två dygn. Nu till det som kanske är det mest imponerande, det som gör mig till en världsabra hittare: Alla sakerna hittades på olika ställen! Det handlar mao inte om ngn lätthittning där allt låg på samma ställe,kortet i plånboken och nyckeln bredvid plånboken, nejnej lyssna på mig nu: ingen av sakerna låg tillsammans!! Helt klart en av mina bästa hittardagar någonsin.

Kommentarer
Postat av: Dammis

Kanske läge att drilla Uffe-tuffe-tok till att nosa upp de saker du oftast tappar bort? Vissa har kantarellhundar, andra har narkotikahundar -du har en plånbokshund eller kanske en nyckelhund? ;-)

2011-02-16 @ 19:03:30
Postat av: Brandy

Lisa! Du förgyller min dag med dina små inlägg:-)

Kram

2011-02-17 @ 09:54:33
Postat av: Lisa

Dammis: uffe har faktiskt hittat bilnyckeln en gång på valhalla men då visste jag inte ens om att jag hade tappat den och han visste om att han skulle leta efter den:-)



brandy: fan va snällt av dig att skriva brandy, den kommentaren gjorde min dag!

2011-02-17 @ 19:14:05
Postat av: Camilla

Träning ger färdighet. Å du har varit på träningsläger hela livet Lisa! Nu börjar det bära frukt. Kul :)

Kramkram

2011-02-19 @ 02:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0